02 syyskuuta 2012

näin huutaa pääni hädissään mutta jalat vie ja taas mennään


siinä jotai kuvii nyt kuluneelta viikolta :) olin sunnuntaina mun kaverin pikkuveljen synttäreillä ja surettii samalla sen hamsterin kuolemaa. olin päivillä yks päivä ja se nyppi mun kulmat ja sit sandraki tuli sinne ja lakkas mun varpaankynnet ja sandra tuli sit meille yöks. olin siljankaa tiistaina ja käytii fionankaa leffassa keskiviikkona en muista näit päivii kunnolla :D mut se leffa oli ihan surkee! en muista sen nimee mut se oli joku ranskalainen romanttikka elokuva. torstaina olin sarenkaa ja otettii aurinkoo koulunpihalla ja sählättii muuta kivaa oltii myös yhes välis teemun eetun ja veetinkaa :) perjantaina menin pirkolle ja eime oikee tehty mitää erikoista ostettii ville vallaton jätski paketti ja syötii siit jonkuverra ja heitettii loput roskii, lauvantaina olin pirkonkaa kans ja oltii vaa niillä ja sit sunnuntaina olin kans pirkonkaa ja oltii keskustassa ostettii karkkii purkkaa tikkarit ja juissii   lähin sit 19.10 bussilla ja nyt oon kotona yksin yön koska äitil on yövuoro ja täälmä lanitan koneel jeejee 

18 kommenttia:

  1. Anonyymi3.9.12

    Oletpa kaunis tyttönen <3 kasva aikuiseksi hitaasti ja elävästi olet nuori ja sinun kuuluu elää päivä viidessä sadassa tunnissa

    VastaaPoista
  2. Anonyymi3.9.12

    tee videopostaus (:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3.9.12

    menitkö taiteihin :-) ?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi3.9.12

    kai teet videopostauksen?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3.9.12

    ootko toi vaalee vai tummahiuksinen?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi5.9.12

    Tee videopostaus!!:) oot ihana Nikitaa<3::)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi5.9.12

    olin viimevuonna samassa koulussa sunkaa ja kattelin sun touhuu, sulla ei mennyt kauheen hyvin. Ota itseesi niskasta kiin ja paranna sun koulutyöskentelyy, oot hyvä tyttö älä haaskaa sun elämääs hukkaan ja ota huonoja numeroita kokeista. Yritä panostaa siihen koulunkäyntiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuka oot vitu stalkkeri XD miten se voi sun perset liikuttaa oonko hyvä koulus vai en :D

      Poista
    2. Anonyymi8.9.12

      Toi on tyylii joku pedo pappa joka seuraa sua;;)

      Poista
    3. Anonyymi9.9.12

      mitä sä alat vittuileen ku haluun vaa et menestyt koulus?

      Poista
    4. Anonyymi9.9.12

      Sä haluut ? Okoko kasva jo!;) joo ei helvettixdd

      Poista
    5. mitennii aloin vittuilee sanoinvaa et miten se sun persettä liikuttaa ees :D ja miks mun pitäis kasvaa oon mun mielestä ihan normaali 12 vuotias.

      Poista